Tack!

Stort tack till alla deltagare, talare och partners för denna gång! Nästa Customer Insight Summit är den 10 april 2019. Här nedan hittar du talarnas presentationer från dagen.

Hoppas vi ses snart igen!

Håll dig uppdaterad

Fyll i din e-postadress så kontaktar vi dig först av alla så snart vi släpper Early Bird-biljetterna och lanserar programmet för Customer Insight Summit 2019

Presentationer

Taking Research Forward
Tom De Ruyck, Head of Insight Activation, InSites Consulting

Kundresan blir personlig på ICA Banken
Linus Axelsson, Ansvarig CRM, ICA Banken

Using consumer insights to deliver the simply outstanding consumer experience
Monika Tornérhielm, Consumer Experience Insight Manager, Electrolux

Being Relevant to customers by unlocking the value of dark data
Madan Kumar Singh, Managing Director, Data Science and AI, Accenture Nordics

Datadriven optimerad kundupplevelse på SAS
Robert Moberg, Head of CRM Analytics, SAS

Den mätbara kunden
Lars Rönnbäck, Forskare på Stockholms Universitet & Grundare Up to change

Data- och kundinsiktsdriven kommunikation - Tips och trix från en 45-årig Digital Immigrant
Mattias Andersson, Partner, Friends & Insights

*Tyvärr fick vi inte dela Telenors presentation.

Tack till våra konferenspartners

Tips!

Kolla gärna in våra kurser, utbildningar och ERFA-grupper inom Marketing, CRM och CX.